Podívejte se na přednášku z brněnského Barcampu. Michal Janík mluvil o marketingové strategii pro e‑shop, o jednotlivých marketingových metodách a o tom, odkud začít.
O přednášce podrobněji
Kdo četl program Barcampu, setkal se s touto anotací:
Povídání o SEO, PPC, vyhledávačích zboží, PR, display reklamě, firemních katalozích, e‑mailingu, sociálních médiích či remarketingu
Že to vypadá, jako když pejsek s kočičkou pekli dort? Že se o všech marketingových metodách nedá říct něco smysluplného během pár minut naráz? Ale dá. Vše musí totiž spojovat jednotný „tmel“, který z izolovaných marketingových opatření udělá kompaktní stroj na zisk. A o něm bude tato přednáška.
V praxi pak Michal mluvil o marketingové strategii v různých etapách profesního života SEO marketingového konzultanta, o významu SEO, PPC reklamy, CRM a dalších marketingových metod i o tom, od kterých marketingových opatření při propagaci e‑shopu začít.
Reakce účastníků
“Aby firmy neprozradily, že o Vás ví i to, že čekáte mimino, doplní nabídku kojeneckého zboží třeba vrtačkou.” @michaljanik na #bcbrno
— Lukáš Průdek (@LukasPrudek) June 15, 2013
Veľmi užitočné myšlienky od @michaljanik na jeho prednáške #bcbrno
— Richard Turza 🇪🇺🇸🇰 (@RichardTurza) June 15, 2013
Líbila se vám přednáška? Máte konstruktivní kritiku? Napište nám prosím.
Když chcete vědět o marketingu pro e‑shopy více
Zaregistrujte náš e‑mailový newsletter. Budeme vás informovat o zajímavostech i aktuálním dění. Navíc dostanete desatero tipů pro firemní využití Twitteru. Vyplňte následující formulář.
Komentáře (0)