Do Nekonference zbývá necelých 5 týdnů a my už teď víme, že byste si tuto akci neměli nechat ujít. Takže proč se u nás zastavit? Třeba proto, že i letos bude jedním z řečníků manažer Zboží.cz Milan Šmíd.
V Bestetu máme několik srdečních záležitostí. Patří mezi ně i přednášky PPC na stojáka (a taky chilli papričky, ale o těch zas někdy příště). Proto nás těší, že už teď víme, kdy se znovu uvidíme: všechny nadšené pépécéčkaře opět přivítáme po prázdninách u nás v Nekavárně.
Týden utekl jako voda a my přinášíme další marketingové novinky. Dočtete se třeba o tom, že i negativní reklama dokáže docela dobře vydělat. Anebo že se jako firma můžete snažit přejmenovat celosvětově uznávaný svátek.
Fajn novinku má tentokrát Heureka. U všech produktů si zákazníci budou moct stáhnout důležité dokumenty ještě předtím, než si zboží koupí. Jedná se především o návody a manuály.