Téměř každý je zná, ale málokdo naplno využívá jejich potenciál. Připravili jsme pro vás proto 5 příkladů využití vlastních sloupců Google AdWords, které vám mohou usnadnit práci s inzercí.
Ve čtvrtek 15. března 2017 přivítala Nekavárna účastníky čtvrtého PPC na stojáka. Jirka Homola vystoupil s prezentací 30 tipů pro správu PPC reklamy o kterých se často nemluví. Nakonec slibovaných 70 slajdů stihl za necelých 90 minut a pak už se brněnští pépécéčkaři družili u baru.
Původně to mělo být jen takové všední ohlédnutí za novinkami z naší branže. Jenže z týdenní frekvence tak nějak přerostla v měsíc a tak mám pro vás zajímavostí pořádnou várku. A to mi v zásobníku zbyly ještě nějaké na příště.
Při sestavování reportů pro klienty mne uhodil do očí zánovní zdroj návštěvnosti e‑shopů. Jmenuje se Sleviště.cz a protože jsou výsledky u některých e‑shopů zajímavé, rozhodl jsem se o této službě zjistit podrobnější informace.
Kdysi bývalo v módě psát na blog představení nástrojů a aplikací, které dotyčný odborník používá. Vedl jsem na toto téma nedávno řeč a rozhodl vše popsat. Nebudu ovšem psát o Screaming Frogu, Majestic nebo Monitor Backlinks, které používají naši marketingoví konzultanti např. pro SEO, ale zaměřím se výhradně na nástroje, které používají naši specialisté vyhledávačů zboží. O tom se totiž tolik nemluví.