22. září 2016 představil Sklik na svém blogu velkou novinku – Dynamický retargeting (DRTG). Věřím, že se stane pro většinu klientů vysoce konverzním kanálem, proto bych se rád věnoval tomu, jak jej nastavit.
Tento týden, ne-li tento měsíc je jednou z největšších novinek spuštění dynamického retargetingu od Skliku pro všechny e‑shopy. Co se událo ve světe marketingu dál?
V dnešním článku bych se s Vámi ráda podělila o zkušenosti s novým biddingovým automatem, který je k dispozici přímo v aplikaci Mergado. Díky tomu je jeho nasazení velmi jednoduché. Stačí zajít do Mergado store a aplikaci zapnout. Následně máte 10 dní zdarma na otestování. V rámci dalšího používání pak aplikace vyjde na 1286 Kč měsíčně, což je v současnosti nejlevnější biddingový automat na trhu. Zároveň se nemusíte bát ani většího počtu produktů. Bidding Fox je zpoplatněn měsíčně a na počet produktů se nehledí.