Na Nekonferenci16 padla poprvé zmínka o tom, že 1. 8. 2016 přestane Zboží.cz podporovat starý feed. S vypnutím starého feedu přišla i změna vzhledu a další nové featury.
V dnešním článku bych se ráda zaměřila na některé funkce Google Analytics, které jsou podle mého názoru zajímavé a mohou poskytnout důležité informace. V rámci zkušeností se svými klienty, jsem sestavila několik funkcí, se kterými majitelé e‑shopů pracují málo, nebo je nevyužívají vůbec.
První oficiální večer je tu! Naše nejúspěšnější spolupráce s e‑shopem, který prodává superpotraviny, zdravé doplňky stravy, vitamíny, kosmetiku a spoustu dalších produktů — AWAshop.
V první části rozhovoru jsme se s Katkou seznámili, zjistili jsme čemu se v Shoptetu věnuje a taky jsme mohli nakouknout, jak vypadají obědy a přestřelky v jejixh kancelářích. V této části se podíváme spíš na čísla a třeba taky na to, proč by si měl e‑shop vybrat zrovna Shoptet, jako e‑shopové řešení.
Zatímco většina uživatelů a specialistů Adwords vstřebávala rozšířené textové inzeráty, v tichosti přibyla možnost nového rozšíření. Je jím možnost rozšíření o cenu. Již nějakou dobu jsme mohli tento typ rozšíření sledovat na zahraničních trzích. U nás dosud dostupné nebylo. Nyní je, i když s jistými omezeními k nimž se dostaneme.