Tento týden jsem střádala články, o kterých bych vám ráda napsala, a po znovu-zhlédnutí jsem si všimla, že mě zaujalo pár zvláštních článků. Pojďme se na to podívat. :-)
O registraci a založení Glami.cz pro e‑shopy, které prodávají hlavně oblečení a módní doplňky jsme Vám již psali, ale to se v té době ještě Glami jmenovalo Domodi.cz. V tomto článku se budeme více zabývat optimalizací dat v XML feedu pro Glami. Můžete samozřejmě použít feed pro Heureku nebo Google Nákupy, které tento zvláštní módní porovnávač podporuje, ale ne všechna data, co jsou vhodná pro tyto 2 porovnáče, jsou vhodná i pro Glami.
V dnešním příspěvku se detailněji podíváme na reklamní systém ProductAds.cz, který umožňuje zviditelnit produkty vaší vlastní značky na české i slovenské Heurece. ProductAds funguje na principu platby za proklik (PPC), díky kterému lze ovlivnit umístění produktů v kategoriích či ve vyhledávání Heureky. Tento systém je určený výhradně vendorům tedy výrobcům či výhradním dovozcům.