Času máme každý omezeně, tak proč ho ztrácet neustálým klikáním stejných věcí vždy, když otevřeme Analytics? A co kdybyste je už ani nemuseli otevírat?Pro ty, kteří chtějí čas věnovat důležitým “věcem”, máme několik tipů jak pracovat s Google Analytics (GA) efektivněji.
Uvažujeme-li nad tím, jak mít co největší kontrolu nad využitím peněz vložených do PPC kampaní, měli bychom se zamyslet, kde můžete nejvíce ovlivnit výsledky inzerce. Základem inzerce jsou inzeráty, ale mají právě inzeráty na výsledky největší vliv?
Z pohledu e‑shopů jsou Vánoce za dveřmi. Ve spoustě případů platí, že co jste nestihli dosud, již do Vánoc nestihnete. Stále ještě existuje ale spousta možností, jak zlepšit výsledky v nejdůležitějším období roku.
Lokální marketing je téma, o kterém se často mluví, ale zas tolik toho na českém internetu k přečtení není. Proto „neseme“ svou trošku v podobě jednoduchého seznamu základních bodů, které vás (skoro) nic nebudou stát a přinesou vám nové zákazníky. Na propagaci lokálních podniků se v podstatě přeorientovaly i „nové“ Firmy.cz.
Máme u nás kapku shon. Propagace e‑shopů před Vánoci už začala na plné obrátky, a tak je těžké motivovat kolegy k tomu, aby vám napsali pár řádek o zajímavostech, na kterých pracují nyní. Obul jsem se do toho tedy dnes já.