Romana Velflová z agentury Medio přednášela na nekonferenci Vyhledávače zboží 2015 o metodice měření návštěvnosti z českých vyhledávačů zboží v Google Analytics.
Pavel Šafařík z ROI Hunter přednášel na nekonferenci Vyhledávače zboží 2015 o produktových kampaních na Facebooku. Spolu s Sklikem tak rozšířili pohled na produktové kampaně mimo vyhledávače zboží.
David Velechovský z Skliku představil na nekonferenci Vyhledávače zboží 2015 nástroj PPCHit, který koupil Seznam.cz a začleňuje do svých služeb. Od léta 2015 by měl umožnit správu produktových kampaní v Skliku i Google AdWords. K tomu David představil další zajímavosti v produktových reklamách.
Rovnou tři zástupci reprezentovali Heureku na čtvrtém ročníku nekonference Vyhledávače zboží 2015. Představili nové produkty a plány Heureky na rok 2015. Přečtěte si podrobnosti.
Milan Šmíd hájil na nekonferenci Vyhledávače zboží 2015 barvy Zboží.cz. Představil výsledky „nového Zboží.cz“, informoval o plánech na nejbližší měsíce a dal základní tipy pro správu inzerce. V panelové diskusi řekl například, že Zboží.cz je proti personalizaci cen. Uživatel přícházející z různých zdrojů by tedy, podle jeho názoru, měl dostat stejnou cenu.