Produktové kampaně e‑shopů mimo vyhledávače zboží bude kromě Skliku reprezentovat také brněnský ROI Hunter. Pavel Šafařík nám rozšíří obzory o produktových kampaních na Facebooku.
Nekonference Vyhledávače zboží 2015 bude mít, kromě tradičních vyhledávačů zboží, dvě podtémata. Jedním budou produktové kampaně mimo vyhledávače zboží, druhým nezbytná analytika. A právě o analytice nám přijede povídat Romana Velflová z Media.
V úterý 26. května 2015 budeme mít v rámci nekonference Vyhledávače zboží 2015 konzultační místo. Se zájemci z řad e‑shopů se budeme bavit o tom, jak zlepšit výsledky internetového marketing a celkově jejich e‑shopu. Zaregistrujte se, a přijďte si nechat poradit, jak může Váš e‑shop vydělat více.
Produktové kampaně v PPC reklamních systémech jsou PPC reklamě ve vyhledávačích zboží podobné velice. Pozvali jsme proto Davida Velechovského z Skliku, aby s námi diskutoval právě o produktových kampaních. Přijďte s ním diskutovat také!