Když jsem plánoval program nekonference Vyhledávače zboží 2015, říkal jsem si: „…O vyhledávačích zboží si povídáme už čtvrtý rok. A celé to je hodně o kvalitě dat a podrobné analytice. Co kdybychom se na data e‑shopu podívali z jiného úhlu? Vždyť to souvisí se SEO, PPC reklamou, řízením zásob… A co kdyby to povídání bylo s nástroji, které si může kdokoliv z nás nainstalovat a pracovat s nimi, bez statisícových investic?…“. A vzpomněl jsem si na Filipa Podstavce — českého specialistu na Refine a především šikovného marketéra. Filip s vystoupením souhlasil, a tak se můžeme těšit na odbornou diskusi s ním.
Když jsem zval Tomáše Bravermana, náčelníka Heureky, na nekonferenci Vyhledávače zboží 2015, říkal: „…Už dlouho plánuji dovolenou, která připadá právě na tento termín. Pošlu vám ale chlapíky, na které budete vzpomínat ještě dlouho…“. A přidal kontakty na Honzu Kriegela a Michala Synka. A já musím říct, že měl pravdu.
Milan Šmíd vystoupí za Zboží.cz na nekonferenci Vyhledávače zboží 2015. Přijďte s ním diskutovat své dojmy z nového Zboží.cz a dozvědět se, co chystá Zboží.cz na letošek.
Přijměte naše pozvání a přijďte na čtvrtý ročník nekonference, Vyhledávače zboží 2015! Kdy? V úterý 26. května. Kam? Do brněnského hudebního klubu Leitrnerka. Jak se přihlásit? Pokračujte na stránku nekonference Vyhledávače zboží 2015!
Poslední čtvrtletí roku je pro většinu e‑shopů to nejúspěšnější. Lidé nakupují i spoustu zboží, které by jindy nekoupili, a utrácí za více či méně praktické dárky. Proto by v tomto období měly výrazně vzrůst i tržby z vyhledávačů zboží. Opravdu je tomu ale tak?