Prodává Váš e‑shop především oblečení? A znáte už Domodi.cz? Jedná se o vyhledávač šatstva, obuvi, módních doplňků a dokonce i dekorativních (a dalších) předmětů do domácnosti. Pokud Váš sortiment spadá do těchto kategorií, proč nezkusit využít tento vyhledávač zboží, který se stále více dostává do povědomí zákazníků?
Potřebujete rychlý přehled, jak si vedou zdroje návštěvnosti a tržeb, v porovnání mezi měsíci a meziročně, bez neustálého přepínání časového období? Nebo vám jednoduše nevyhovuje zobrazení dat v Google Analytics (GA)? Zkuste vlastní reporty přímo v Google Dokumentech (GD). Je to jednoduché! Stačí si v Google tabulkách přidat doplněk Google Analytics.A můžete začít. My si…
Užíváme si usnadňování práce a nemáme rádi když práci, kterou může dělat stroj, dělají lidé. Proto máme rádi automatické reporty z Google Analytics pomocí Google Docs, a vymýšlíme, kde si pomoci i jinde.Při optimalizaci vyhledávačů zboží v určité fázi kontrolujeme, jak jsou na tom konkrétní produkty na Heurece či Zboží.cz, a abychom nemuseli kopírovat název…
Co zkontrolovat Přesměrování pomocí 301Přesměrování starých URL.Přesměrování bez www -> www.Zachovat dříve nastavená přesměrování.Google Webmaster Tools a ověření webu.Robots.txt / robots — určitě zkontrolujte, jestli v robots nezůstalo pro ostrou verzi noindex a nofollow http://www.jakpsatweb.cz/robots-txt.html / http://interval.cz/clanky/kurz-html-jak-na-meta-tagy-v-html/.Kontrola interních odkazů v popiscích produktů, článcích atd. Dobře vám k tomu poslouží Xenu http://home.snafu.de/tilman/xenulink.html.Měřící kódyAnalyticsRemarketing / Retargeting — AdWords,…