Srpen “okurkovou sezónu” v marketingové branži rozhodně nepřipomínal. Udály se novinky jak technologické, tak ty které mění trh. Přečtěte si stručně v bodech, co nás zaujalo.
Fňukání SEO koumáků nad zavedením „not provided“ považuji za ztrátu času. Článek o HTTPS mne však přiměl se, po delší době, zamyslet. A ejhle, on je „not provided“ vlastně skvělý marketingový tah!
Navažme na Lukášův a Michalův článek o přesunu webů na HTTPS. Domnívám se, že jde o mnohem víc, než pár bodíků pro SEO. Dopad zkusím ukázat na situaci, kdy by všechny internetové stránky byly na HTTPS. Berte prosím následující řádky jako impulz k zamyšlení. V některých případech realitu kapku zjednoduším. Co znamená HTTPS…
Velké změny služeb Seznamu odstartoval první apríl 2014. Redesign Firmy.cz s sebou strhl i Mapy.cz. Podívejte se proto, jak vypadaly Mapy.cz před redesignem. Jednou se nám tyto náhledy budou hodit všem, až budeme vzpomínat.