Pavel Kročák ze Srovnáme.cz představil na nekonferenci Vyhledávače zboží 2014 podrobná data o tom, kde bere vyhledávač zboží svou návštěvnost, a jak se tito uživatelé chovají. Podívejte se, jaký podíl mají SEO, PPC reklama či kolik uživatelů si řadí na Srovnáme.cz zboží od nejlevnějšího.
Michal Král představil českou mutaci Slovenského vyhledávače zboží Pricemania – Pricemania.cz, na nekonferenci Vyhledávače zboží 2014. K tomu přidal povídání o vzdělávacím projektu Pricemania Academy, své konzultační činnosti a cílech, které v ČR Pricemania má.
Pavla Cihlářová z GS1 Czech Republic představila na nekonferenci Vyhledávače zboží 2014 standardizaci zboží dle systému GS1. V případě e‑shopů pak šlo jak o známé EAN kódy, tak o novinky.
Proklikne-li uživatel na stránky e‑shopu z reklamního systému první den v měsíci, zboží si prohlédne, vše promyslí a pátý den v měsíci přijde do e‑shopu napřímo a zboží koupí, máme tu situaci, se kterou statistiky různých systémů pracují různě. Je to jedna z příčin, proč vám hlášení konverzí např. V Heurece a Google Analytics navzájem nebudou odpovídat. Uveďme si proto, k jakému dni připíší konverze TOP systémy užívané v ČR.
Veliké vytížení nedovolilo panu Mergadovi opustit serverovnu, a tak jej zastoupil na nekonferenci Vyhledávače zboží 2014 Michal Janík. Ten mluvil o řízení inzerce ve vyhledávačích zboží a „sehrál“ u toho i e‑commerce tragédii.