Milan Šmíd ze Zboží.cz, mluvil na nekonferenci o tom, co za změny nás čekají. Tedy spíše nemluvil. Jde totiž o něco Velkého a podrobnosti sdělit ještě nemohl.
Navažme na článek s checklistem jak nasadit Google Nákupy. Důležitým krokem je nastavení vlastníka webu v Google Webmaster Tools (GWT). Protože to v praxi působí často potíže, zde je jednoduchý návod.
Přečtěte si přehled novinek za uplynulé dva týdny. Vévodí jim záběr Googlu na malé a střední podnikatele, novinky na Heurece či lokalizované hinty Seznamu.
Provozujete e‑shop a rádi byste zvýšili jeho tržby? Chtěli byste snížit náklady na inzerci a přitom nepřijít o objednávky? Chtěli byste vědět, jak dobře se o váš e‑shop stará marketingový specialista nebo agentura? Nechte si zpracovat zdarma audit návštěvnosti! Získáte tipy, co můžete zlepšit.
Řekněme si to na rovinu, kdo z vás při nakupování používá Google Nákupy? Troufnu si tvrdit, že nikdo. Ale přesto je to mocný prostředek pro získání zákazníků. Feed pro Google Nákupy totiž slouží hned několikrát, a to pro nákupy, PLA (product listing ads) a dynamický remarketing. A protože v poslední době zakládáme Merchants centra jak na běžícím páse ;-) , tak k tomu máme jednoduchý checklist, díky kterému zajistíme ty nejdůležitější věci v krátkém čase.