Připravte inzerci svého e‑shopu tak, aby na Zboží.cz využila potenciál formátu Dnešní nabídka naplno. Zkontrolujte si, jaké položky budou na hlavní stránce Zboží.cz v únoru a březnu.
Poslední úvodník přednášejícího na nekonferenci “Reklama 2014” patří člověku, který oproti Skliku, Etargetu, AdWords, AdFormu, Firmy.cz (zkrátka těch, kdo peníze „berou“) zastoupí pohled těch, kdo to všechno platí. Jsem moc rád, že nabídku přijal Adam Jurák ze SportObchodu!
PPC reklamní systémy AdWords, Sklik, Etarget doplní kromě AdFormu také odborník za Firmy.cz. Ty navíc finišují přípravy nové verze, která nabídne uživatelům aukci za umístění na TOP pozicích.
Byli jste na nekonferenci o PPC reklamě vloni? A vzpomínáte na to, jak barvy Google hájila Petra Větrovská? Letos to bude jiné. Za Google dorazí Petra Brodilová, členka českého Google týmu, která má na starosti AdWords!