Mylný by byl pocit, že se toho v našem oboru nyní děje málo. Stačí se podívat na novinky Google AdWords, Etargetu či blog Skliku. A do toho mediální skupina MAFRA změnila majitele. Pojďme se za těmito důležitými událostmi společně ohlédnout.
Že vám to přijde předčasné? Pak počítejme pěkně nahlas spolu: Červenec: vymyslet nové prodejní akce na Vánoce, specifikovat zadání novinek vývojářům, audity stránek, atp.Srpen: vývojáři pracují.Září: vývojáři předávají hotovou práci. Společně testujeme, nacházíme chyby, ty reportujeme, vývojáři opravují, opět testujeme…Říjen: Vánoční nákupy jsou na spadnutí, ladíme, co se kde nestihlo…
Připravujete konferenci, Barcamp, setkání odborníků u pivka, zkrátka akci, která souvisí s marketingem na internetu? Řekněte nám o ní! Pomozte nám sestavit marketingový kalendář.
Již nějakou dobu slyšíme ze všech stran, že brzy přijde doba, kdy do e‑commerce výrazně promluví mobilní zařízení. Stáhněte si dashboard Google Analytics, který vám řekne, zda už ta doba není zde!
V pátek 14. června 2013 jsme se vydali na konferenci o současnosti a budoucnosti SEO s názvem SEO restart 2013. V tomto článku bych rád shrnul své pozitivní dojmy z této akce.