Ani veliké horko nezastavilo dění na českém internetu. Kormidla se ujal tentokráte Seznam, jak na brněnském Barcampu, tak tým Skliku, k tomu Google AdSense oslavilo 10 let a zde na blogu přibyly další zajímavé prezentace. Přečtěte si víc.
Honza Kriegl a Martin Slavík vystoupili za Heureku na Vyhledávačích zboží 2013. Honza představil případovou studii o Heureka Košíku, a oba pak diskutovali ve vzrušené atmosféře o plánech Heureky. Ty jsou nadmíru zajímavé!
Vlasta Vávrů nám na (ne)konferenci Vyhledávače zboží 2013 povídal o zkušenostech ze zahraničí. Přečtěte si, jak porovnával hlavně Českou, Slovenskou a Německou e‑commerce.
Vítejte u dalšího dílu seriálu o pojmech marketingu na internetu. Navážeme na minulé téma cloaking a představíme si další nekalou techniku optimalizace pro fulltextové vyhledávače, skrytý text. Chybět nebude ani praktický příklad.
Příspěvky na Twitter či Facebook lze vylepšit pomocí speciálních znaků. Znakové sady totiž obsahují kromě písmen a číslic také jednoduché obrázky. Stáhněte si naši pomůcku!