V komerční přínos vyhledávání obrázků pro e‑shopy či běžné B2B weby moc nevěříme. Zprávu o novém vzhledu Seznamáckého vyhledávání obrázků jsme proto pojali jako výzvu k vyzkoušení nové hračky.
Veliké zkušenosti s řízením e‑shopu má Vlasta Vávrů a my máme radost, že přijal naši žádost a na (ne)konferenci vystoupí. Požádali jsme Vlastu, aby se na trh vyhledávání zboží podíval z pohledu toho, kdo inzerci platí, tedy provozovatele e‑shopu.
Pro e‑shopy, se kterými spolupracujeme, jsou vyhledávače zboží důležitým zdrojem návštěv, a hlavně pak tržeb a zisku. Pojďme se podívat na to, jaké tržby generují Heureka.cz, Zboží.cz, ale i ostatní zbožáky.
Do (ne)konference Vyhledávače zboží 2013 nám zbývá jen něco přes týden. Pojďme si tedy představit řečníky a naznačit možná témata k diskusi. Začněme od lídra trhu, Heureky.
Politika ochrany soukromí uživatelů a s ní spojená připravovaná restrikce ukládání cookies třetích stran Mozillou je zásadní téma marketingu na internetu. Byť je o něm v ČR zatím slyšet málo. Výjimkou je článek Firefox odkládá koláčkovou revoluci, který doporučujeme přečíst. Zde pak doplňme pár tipů k zamyšlení.