Máte pojmy z marketingové branže v malíku? A jste si jistí? Připravili jsme pro vás seriál článků o klíčových pojmech SEO, PPC reklamy a marketingu na internetu vůbec. Vedle pojmů základních se podíváme i na “vychytávky” či nahlédneme do marketingové minulosti. Začneme od několika nekalých technik optimalizace pro vyhledávače, tzv. “black hat SEO”. Jako první se podívejme na cloaking.
Už vám někdo tvrdil, že má nahraný váš telefonát, ve kterém jste si něco objednali? A když jste ho požádali, aby nám nahrávku zpřístupnil ke kontrole, on řekl, že mu to zakazuje zákon a nic vám nedá? Nám se něco podobného stalo. Domníváme se, že je dobré se takových situací vyvarovat, a proto jsme se rozhodli celou situaci uveřejnit.
Na brněnský Barcamp připravil Michal přednášku o správném výběru vhodných marketingových opatření, a o tom, jak je spojit k sobě v jeden konzistentní stroj na zisk, a především, odkud začít. Značnou část prezentace si můžete prohlédnout už nyní.
Získejte přehled o novinkách v marketingu na internetu i PDF s desaterem rad pro firemní komunikaci na internetu, najednou. Přečtěte si víc v následujícím krátkém článku.
V minulém článku jsme si do slovníku zadefinovali pojem cloaking. Nyní si jej ukažme v praxi. Cloaking považují fulltextové vyhledávače Seznam i Google za nekalou optimalizační techniku, tazv. black hat SEO. Stránky, které jej využívají, hledají a následně penalizují. Budeme proto muset dobře hledat. Příklady colakingu V době psaní tohoto článku byly příklady…