V minulém článku jsme si povídali o nekalé technice optimalizace pro fulltextové vyhledávače, zvané cloaking. Vysvětlili jsme si, že spočívá v tom, že webový server vrátí odlišné verze internetové stránky pro uživatele a pro fulltextový vyhledávač. Ukažme si nyní jednoduchý příklad.
Mezi adepty na TOP týdny, z pohledu událostí na české e‑commerce scéně se tento jistě zařadí. Pojďme si proto shrnout, co všechno se poslední dobou událo.
Máte pojmy z marketingové branže v malíku? A jste si jistí? Připravili jsme pro vás seriál článků o klíčových pojmech SEO, PPC reklamy a marketingu na internetu vůbec. Vedle pojmů základních se podíváme i na “vychytávky” či nahlédneme do marketingové minulosti. Začneme od několika nekalých technik optimalizace pro vyhledávače, tzv. “black hat SEO”. Jako první se podívejme na cloaking.
Už vám někdo tvrdil, že má nahraný váš telefonát, ve kterém jste si něco objednali? A když jste ho požádali, aby nám nahrávku zpřístupnil ke kontrole, on řekl, že mu to zakazuje zákon a nic vám nedá? Nám se něco podobného stalo. Domníváme se, že je dobré se takových situací vyvarovat, a proto jsme se rozhodli celou situaci uveřejnit.
Na brněnský Barcamp připravil Michal přednášku o správném výběru vhodných marketingových opatření, a o tom, jak je spojit k sobě v jeden konzistentní stroj na zisk, a především, odkud začít. Značnou část prezentace si můžete prohlédnout už nyní.