Cílová skupina je určitý okruh lidí, které se snaží e‑shopař oslovit a zaměřit na ně svou propagaci a vizuální podobu značky či produktu. Tuto skupinu si můžete definovat na základě socio-demografických parametrů. V článku se dozvíte, jak správně takovou skupinu definovat a na co si dát pozor.
Říkáte si, že na Firmy.cz téměř nikdo nechodí a že nemá cenu věnovat této službě svůj čas? Zkusíme vám ukázat, že opak může být pravdou. Věděli jste například, že kromě bezplatné verze existují i placené tarify? V tomto článku se dočtete nejen to, jaké to jsou a v čem jsou jejich hlavní rozdíly, ale i jaké typy kampaní můžete využít a jak vyhodnotit jejich přínos pro vaši společnost.
Sjednocení produktové inzerce na Seznamu v systémech Sklik a Zbozi.cz je poslední měsíc velkým tématem, které řeší většina markeťáků napříč celým internetem. Dle autorů se tyto změny dějí hlavně proto, aby se produktové inzeráty ovládaly přes jednu platformu. V tomto článku najdete několik tipů, které vám pomohou se na tuto změnu připravit, případně získáte odpovědi na některé otázky.
Červencová várka marketingových novinek je tady! A co se tentokrát dozvíte? Třeba to, že Google odebírá Ads Creative Studio pro všechny inzerenty, Facebook chystá různé novinky ve skupinách, Instagram spustil nové funkce vyhledávání na mapě a Netflix spojí síly s Microsoftem pro levnější předplatné s reklamami.
Používáte jako hlavní analytický nástroj Google Analytics? Pak byste měli zbystřit. Dle oficiálního vyjádření Googlu dojde k 1. 7. 2023 k ukončení služby Universal Analytcs a sběru dat. Nemusíte se ale bát, sbírat data budete moci i nadále. Stačí přejít na službu Google Analytics 4. V článku se dozvíte, jak tuto službu založit, nasadit na web a správně nastavit.