Chcete zvýšit návštěvnost z organického vyhledávání a dostat váš e‑shop na vyšší pozice ve vyhledávání? Pomoci by vám mohlo SEO neboli optimalizace pro vyhledávače. Do článku jsme vám sepsali 8 tipů, jak na to.
Advokátka Andrea Voříšková (Pavelcová) z advokátní kanceláře eLegal je dalším hostem našeho podcastu Oranžáda. Tentokrat jsme se bavili o influencerech a spolupráci s nimi. V podcastu se dozvíte, na co si dát pozor před začátkem spolupráce, co vše by měla obsahovat smlouva s influencery, a jak správně spolupráci označit na sociálních sítích. Pokud vás tento díl zajímá, nasaďte si sluchátka a nenechte si ho ujít.
Červnová várka marketingových novinek je tady! A co se tentokrát dozvíte? Třeba to, že Facebook připravuje zásadní změny ve feedu, Instagram rozšiřuje možnosti kontroly citlivého obsahu, Glami kupuje italský módní vyhledávač Stileo a YouTube chce nabídnout svůj reklamní prostor třetím stranám.
Od doby, co byla povinnost nasadit na web novou cookie lištu uteklo už několik měsíců. Většina e‑shopařů tápala a stále tápe, jak ji správně nasadit, aby splňovala vše potřebné a ztráta na datech byla co nejmenší. Nedalo nám to a hledali jsme nástroj, který nám dokáže získat alespoň část ztacených dat zpět. A to se nám povedlo — aplikace Plausible je skvělým pomocníkem pro všechny, kdo má web, e‑shop či magazín.
Co je to linkbuilding a jaké existují typy odkazů už určitě víte z našich předchozích článků. Je na čase rozšířit obzory a podívat se v oblasti SEO zase kousek dál. Tentokrát se zaměříme na jednotlivé metody tvorby zpětných odkazů, které fungují a má smysl je aplikovat. Jaké metody to jsou se dozvíte v našem článku.