Influencer marketing se v poslední době těší čím dál tím větší oblibě. Pokud si ale spolupráci už od začátku nenastavíte správně, může přinést více škod než užitku. A protože se v případě propagace jedná o službu, doporučujeme si s influencerem sepsat smlouvu. Co vše by tato smlouva měla obsahovat se dozvíte v našem článku.
Každý, kdo se pohybuje v online marketingu, by měl mít přehled o aktuálních trendech v online světě. Marketingové trendy rostou raketovou rychlostí a může se stát, že si některých prostě nevšimnete. A proto jsme tady my, abychom vám ukázali ty nejlepší.
Rok 2021 je konečně za námi. Připravili jsme si pro vás menší souhrn, díky kterému můžete nahlédnout do toho, co se nám minulý rok (ne)povedlo. A i přesto, že byl rok 2021 náročný, jsme zvědavi, co nám přinese rok letošní.
Další várka marketingových novinek je tady! A co se tentokrát dozvíte? Třeba to, že Facebook chce podpořit živá vysílání a plánuje velké změny ve Správci reklam, Instagram plánuje získat mladé uživatele zpět, TikTok je nejnavštěvovanější stránkou světa a Rohlik.cz chystá limitovanou kolekci různých produktů.
Vladimír Trevisan ze společnosti Rigoro je dalším hostem našeho podcastu Oranžáda. Společně jsme si povídali o tom, kdy by měl e‑shopař začít řešit na svém e‑shopu aktivní cenotvorbu, jak ji správně nastavit a jak vyhodnotit, že nastvení cenotvorby přináší výsledky.