Facebook, Instagram, LinkedIn a Twitter je takový must have každé firmy. Ať už nabízíte fitness doplňky, nábytek nebo jste majitelem restaurace. Víte, jaký obsah přidávat na tyto sociální sítě? Sepsali jsme vám souhrn toho, co u nás (ne)funguje.
Máme tady další případovku! U klienta Les a zahrada, který nabízí sortiment pro myslivce (zaměřovací lasery, termovize), se nám povedlo zvýšit tržby o 300 %. A to i přesto, že Google s tímto sortimentem v inzerci moc nekámoší. Přečtěte si, jak jsme postupovali.
Nový díl Oranžády je venku. Tentokrát jsme vyzpovídali Tomáše Pajonka z firmy SolverTech, která se zabývá optimalizací rozvozních plánů. Za dobu svého působení získali spoustu klientů — od Rohlíku, přes Košík.cz až po firmy, které rozváží materiál.
Další várka marketingových novinek je tady. Facebook zkusí reklamu ve virtuální realitě a chystá populární audio rooms, které známe ze sociální sítě Clubhouse. Instagram chystá nový affiliate program a Twitter testuje vertikální reklamu.
PPC reklama je jedním z nejsilnějších a nejvyužívanějších nástrojů v online marketingu. Pokud je ale její nastavení chybné, lze očekávat, že se během inzerce objeví problémy, které ovlivní celkový dosah kampaně a hodnotu konverze.