Věděli jste, že téměř každý člověk nakupuje očima? A to i na e‑shopech, kde zkrátka platí, že fotky prodávají! Proto by vaše produktové obrázky měly vypadat jako ze žurnálu!
Na začátku června proběhlo v rámci Mergado Academy školení od Kristíny Gromové na téma produktové obrázky a my jsme byli u toho. Chcete se také dozvědět jak zvýšit výkon kampaní za pomoci vizuálního obsahu? Čtěte článek dál!
Váš Instagramový (Profilový) feed by měl vypadat jako dobře sladěný outfit, který vytáhnete na první rande. A abyste opravdu zaujali, musíte umět dobře vybrat, který kousek oblečení (čtěte příspěvek) se barevně hodí k tomu dalšímu.
Hlavním cílem bylo dostat 3D tisk ke sledujícím, které toto téma zajímá a zároveň meziročně přivést do e‑shopu klientky více zákazníků.
Docílení vyšší návštěvnosti webu a více zákazníků jsme dosáhli pomocí PPC a správné inzerce na Facebooku.
Ve chvíli, kdy jsme potřebovali klientce navýšit obrat ještě víc, nasadili jsme do hry e‑mail marketing. Zde se nám povedlo dosáhnout skvělých výsledků za minimální finanční investici.