Máte pocit, že váš e‑shop stagnuje či neroste, jak by měl? Platíte za inzerci stále více, abyste alespoň udrželi výsledky z předchozího období? Proč tedy nezkusit SEO optimalizaci, která vašemu webu vždy prospěje a sklízí plody své práce dlouhodobě. Navíc investujete do vašeho webu, ne do kreditu cizích systémů.
Co chystá Zboží.cz za novinky? Jaké byly ty nejžhavější za jaro 2024? A kdy přejde Zboží kompletně pod Sklik? To vše se dozvíte v dalším díle podcastu Oranžáda!
PPC Restart je každoroční konference, kterou jsme si nemohli nechat ujít. Letos byl program pořádně našlapaný, s tématy, které se hodně točily okolo toho, co nás všechny nejvíc pálí — pokles dat, spojený s koncem 3rd party cookies. Ale v programu toho bylo mnohem víc.
Založili jste si profil na Instagramu a nevíte, jaké příspěvky do vašeho feedu přidávat? Instagram feed je jako skvěle natočený film. Koláž příspěvků připomíná pečlivě vybrané scény, které dohromady vyprávějí strhující příběh. A tak by měl váš feed umět pobavit, poznat něco nového a především vtáhnout sledující do vašeho děje.
Dubnový podcast Oranžády je venku! Pozvali jsme si do studia opět Petru Pučálkovou, která byla hostem v předešlém dílu podcastu. Během této naboostované epizody, která má až 55 minut, Peťa důkladně vysvětlila rozdíly rebrandu, redesignu i refreshu podnikání. Poskytla nám “univerzální” rozvrh, ve kterém se dozvíte, co musí obsahovat správný rebrand značky a jaké body by v něm neměly chybět. Ve 38. minutě se dozvíte, jak velkou sílu má storytelling a proč ho komunikovat směrem ven.