IKEA a její vtipné reakce na aktuální události baví celý internet. Chcete taky naskočit na vlnu popularity a získat pro sebe pozornost? Podívejte se, jak real-time marketing zvládají mistři. Potom už zbývá jen sebrat odvahu a najít to správné téma.
Optimalizace nákladovosti na GLAMI, Favi a Bianu je horké téma. Všechny tři systémy přináší vysokou návštěvnost, ale zároveň se umí pěkně prodražit, pokud inzerci necháte žít vlastním životem. Poradíme vám, jak na vysoké PNO vyzrát.
Strategie skrývání nákladných produktů je hodně časově náročná, proto náš zbožákařský tým přemýšlel, jak zjednodušit skrývání nákladných produktů z inzerce. V dnešním podcastu se s vámi podělí o svoje know-how.
Bez odkazů nemůže váš web fungovat. Díky kvalitní strategii interního propojení můžete ukázat, který obsah je relevantní, a které z vašich článků jsou nejcennější.