V PPC týmu jsme se rozhodli zpříjemnit si začátek března výletem do Prahy a to školením. Tentokrát jsme se chtěli dozvědět víc o PPC Bee.
Letem světem marketingem. Mrkněte se, co je nového (a že toho je).
Všimli jste si, že Glami má od 15. března nové ceny za proklik? Navíc přišlo s dynamickým CPC, které se odvíjí od cen vašich produktů.
Poslední dobou se v e‑commerce plánují samé převratné věci. Třeba vyzvedávání objedávek z e‑shopu v kufru Škodovek. No, proč vlastně ne?
Na Favi, Glami a Bianu kvůli specifickým produktům sice inzeruje jen zlomek e‑shopů, ale pro ty “vyvolené” to může být zajímavý zdroj tržeb. Jenže to není tak jednoduché a je několik věcí, co je potřeba znát, aby e‑shopu tyto zbožáky vydělávaly.