Věděli jste, že ze žvýkaček jdou vyrobit boty? Nebo spíš jejich podrážka? Mrkněte se, kde na takovovou chytrou věc přišli. A to samozřejmě není jediná novinka za minulý týden. Mrkejte.
Spustili jste e‑shop, ale Seznam ještě nezaindexoval všechny důležité stránky do svých výsledků vyhledávání? Tady je návod, jak to urychlit. A nebojte, zvládne ho opravdu každý.
Každá pátá koruna, kterou české e‑shopy utrží, je z návštěvnosti z vyhledávačů zboží. To je víc než z neplaceného vyhledávání, přímých přístupů, mailingu nebo sociálních sítí. Pojďme se podívat, který z vyhledávačů zboží e‑shopům dokáže vydělat na luxusní fáro a ze kterého nezískáte zákazníka, i kdybyste se postavili na hlavu.
V úterý se v Praze konala první konference o výkonnostním marketingu na Facebooku. My jsme u toho nechtěli chybět, a tak jsme vyslali našeho specialistu na Facebook Honzíka.