Sliby se mají plnit a u PPC na stojáka to platí obzvlášť. Proto vám posíláme záznam přednášky Veroniky Brindzové i rozhovor s touto milou PPCčkařkou.
Pořád se něco děje a člověk musí sledovat kdeco, aby byl v obraze. Anebo si stačí přečíst naše marketingové novinky a všechno máte na jednom místě.
Google Analytics jako srdeční záležitost. Tak to má Verča Brindzová, která přednášela na osmém setkání PPC na stojáka. Před chvilkou jsme skončili a hudební klub Mersey, kde jsme se tentokrát sešli, ještě šumí debatami markeťáků.
Dnešní díl BESTETO univerzity je poslední, který se věnuje Heurece. Probereme reklamní možnosti Heureky a její nákupní košík.
Proč se vyplatí sledovat, jak se zákazníci chovají na vašem webu? A proč je to adrenalin? Zeptali jsme se UX designera ze Smartlooku.