Tento týden je ve znamení velkých novinek a změn. #StayTuned
- Jak jsou na tom češi s nakupováním přes internet? Čeho se obávají nejvíc a proč vůbec nakupují online? Shoptet pro nás vytvořil infografiku se všemi daty.
- V Skliku jsou dva nové rozměry bannerů (320×50 mobile leaderboard a 970×210 leaderboard).
- E‑mail od Seznam.cz funguje na jakékoliv doméně.
- Google indexuje adresy s unicode znaky. Holt, někdo frajeřit musí. :-)
- Google Analytics testuje “Lifetime value” aka Celkovou hodnotu. Pomůže vám zjistit celkovou hodnotu uživatelů, které jste získali přes e‑mail nebo přes placené vyhledávání. Více v nápovědě.
- O tom, že bude mít AdWords novou administraci jste se mohli dočíst už na našem Twitteru. Tak jen připomínám. :-)
- Pokud si rádi nechváváte dovážet nákup až domů, tak se vám bude hodit info z Atoto.cz.
- Po dvou měsících lákání už konečně 60 vteřinová videa zaplavila Instagram.
- Vtípky, vtípky, ale já bych byla pro, aby takto Mapy.cz zůstaly pořád. ;-)
- Vláďa po článku o vyhledávačích zboží a vašem skvělém ohlasu dostal další můzu a tentokrát se rozepsal o tom, jestli vám Heureka vydělá peníze.
- My na Instagramu sice videa neděláme (zatím), ale najít tam můžete fotky z projektu, který vám brzy představíme.
01. 04. 2016
Komentáře (0)