Srpen “okurkovou sezónu” v marketingové branži rozhodně nepřipomínal. Udály se novinky jak technologické, tak ty které mění trh. Přečtěte si stručně v bodech, co nás zaujalo.
- Časopis dTest psal o právech spotřebitele při nákupu zboží z “šedého dovozu”.
- HeurekaPoint má tři nová výdejní místa.
- Sklik spustil automatické značkování pro Google Analytics.
- Alza koupila distributora elektronických verzí časopisů a novin Publero.
- Uber vstoupil do Prahy.
- Indové koupili LunchTime.
- Získali jsme certifikaci Certifikovaný partner Mergado.
- Pan Mergado se rozepsal. Představil značkování pro Google Analytics, upozornil na blízkost Vánoc, představil nové aplikace Heureka watchdog a Pricing monitor, napsal návod jak stáhnout velký XML soubor, zamyslel se nad duplicitními e‑shopy a představil nový certifikát pro marketingové agentury.
- Napsali jsme o úvahu o přechodu WWW na HTTPS a navázali zamyšlením nad Google “not provided”. Tomu předcházela Michalova úvaha, taktéž o HTTPS.
- Pochválili nás klienti.
Optimalizace feedu a bidding na Heuréce pro @knihydobrovsky s @mergado_cz a @besteto_cz. Tržby +85%, transakce +52%,. pic.twitter.com/HErefay8jy
— Marek Adamkovič (@AdamkovicMarek) August 12, 2014
Od klienta @besteto_cz: “Dobrý den, jsem doslova nadšen, pošlete mi fakturu a já jí obratem zaplatím :-)” #potesi
— Vladimír Přichystal (@prichystal) August 8, 2014
A taky jsme se vyfotili. Bude-li Vám náš tým pět písně pod okny, bude vypadat asi takhle:
22. 08. 2014
Komentáře (0)