Byli jsme u toho! První ročník akce Ecommerce Expo Prague jsme si nemohli nechat ujít. Jak se nám líbil?
Hned po příchodu nás potěšila rychlá registrace účastníků a šatna zdarma, kde jsme si my přespolní mohli uložit zavazadla. To byl první plusový bod, který jsme tomuto veletrhu připsali. Jak to vypadalo dál?
Po vstupu do velké haly výstaviště v Letňanech bylo jasné, že pořadatelé zvládli oslovit správné publikum — ze všech stran se linuly vášnivé debaty o e‑shopech. Na návštěvníky čekalo okolo 100 vystavovatelů, mezi kterými nechyběli v oblasti e‑commerce ti nejznámější jako Heureka, Seznam nebo Shoptet. E‑shopaři ale nezůstávali jenom u těchto stánků. Vlastně se diskutovalo úplně všude a úplně u všech.
BESTETO samozřejmě využilo příležitosti a prohlédli jsme si každého, kdo na veletrh zavítal. A tak jsme poklábosili třeba s Jindrou Fáborským, který stál u vzniku tohoto projektu. Videorozhovor z tohoto povídání si budete moct brzy pustit na našem blogu.
Za co dáváme Ecommerce Expo palec nahoru?
- Dobře zvolené prostory. I když na veletrh přišlo hodně lidí, nešlapali jsme si po hlavách.
- Téměř žádné fronty (kromě té obědové). U registrace a šatny jste čekali maximálně minutku.
- Každý druhý stánek měl pro návštěvníky připravené občerstvení. Takže bylo těžké zůstat o hladu.
- Zajímaví vystavovatelé, o kterých jsme předtím neslyšeli. Zaujala nás třeba neobvyklá služba Lajkomat.
Co by šlo do příštího ročníku zlepšit?
- WiFi dobře šlapala asi první čtyři hodiny, pak už se jí moc pracovat nechtělo.
- Zařadit na obědové menu víc lehkých jídel. Třeba salát s kuřecím masem.
- Někteří vystavovatelé by příště měli popřemýšlet o větším počtu svých lidí u stánku. Nestíhali se pak bavit s více návštěvníky najednou.
BESTETO výletovalo
Nesmíme zapomenout na to, že do Prahy jsme my Besteťáci vyrazili nejenom za tímto veletrhem, ale i za společnými zážitky. Pokud nás pravidelně sledujete, určitě víte, že je pro nás důležité potkávat se nejenom v kancelářích, ale i mimo ně.
Takže jsme už od pondělka společně poznávali krásy Prahy. Zhodnotili jsme, jestli dělají stejně dobrý vietnamský salát Bun Bo Nam Bo (ne ne, promiň Praho, Brno vede) a jestli novodobé pojetí řeznictví Naše maso je opravdu tak velkolepé, jak se o něm říká (ano, je opravdu ještě velkolepější, než jsme si dokázali představit. Zdejší tataráček doporučují dva ze dvou Besteťáků).
Nezapomněli jsme na návštěvu argentinského baru, kde nás považovali za cizince a spustili na nás anglicky (no dobře, my víme, že ta naše moravská metropole není úplně kousek, ale že by až tak?), ani na Lokálek, který známe z Brna. Zkrátka a dobře jsme si návštěvu Prahy užili, jak se jen dalo.
Mimochodem, kdybyste někdy po Praze viděli pochodovat ztracenou čepici, řekněte jí prosím, ať se laskavě vrátí zpátky do Brna. Patří totiž našemu PPC specialistovi Jirkovi.
Za rok se těšíme zas
Když to vezmeme kolem a kolem, veletrh Ecommerce Expo se organizátorům povedl. Pokud bude i příští rok, rádi do Prahy znovu zajedeme. A kdyby náhodou pořadatelé přemýšleli o jiném místě, než právě hlavním městě, připomínáme, že na brněnském výstavišti je spooousta prostoru.
Komentáře (0)