Již nějakou dobu slyšíme ze všech stran, že brzy přijde doba, kdy do e‑commerce výrazně promluví mobilní zařízení. Stáhněte si dashboard Google Analytics, který vám řekne, zda už ta doba není zde!
Proč dashboard vznikl
Po prezentaci Vlasty @Vavru na (ne)konferenci, který mimochodem zmínil zkušenosti s Tapomatem, mi to nedalo a rozhodl jsem se, že bych rád věděl, jaký podíl mají mobilní zařízení na tržbách a návštěvnosti u našich klientů. Sestavil jsem proto jednoduchý dashboard do Google Analytics, díky kterému si uděláte rychlou představu, jak na tom váš e‑shop je.
Ukázka dasboardu Google Analytics
Jak si stojí přístupy z desktopů proti mobilním zařízením
Čísla (návštěvy, tržby, transakce…) se obor od oboru liší, ale ve většině případů jsme nad 5% hranicí návštěvnosti, někdy i přes 10 %. To už nelze ignorovat.
Proto budu rád, když napíšete do komentáře, jak řešíte mobilní verzi e‑shopu vy. Responzivním designem, speciální mobilní verzí stránek, Tapomatem a podobnými službami, anebo nijak/jinak? Postřehli jste po nasazení změnu ve výkonu e‑shopu?
Komentáře (2)
Děkuji za reakci.
Dovolte osobní otázečku, říkáte si “cs 1.6.” i v běžném životě? Podpis je to nezvyklý :o)
návštevnosť z tabletov a rôznych mobilných zariadení veľmi rýchlo rastie, som zvedavý na akých číslach sa bude pohybovať o pár rokov