Co je to Google CSS?
Jedná se o službu od Google, která zajistí e‑shopařům možnost inzerce na Google Shopping se službou třetích stran. CSS třetích stran může spouštět reklamy pro více klientů a stejně tak obchodníci mohou využívat více CSS služeb. Služby třetích stran dokáží zajistit až 20% slevu za proklik. Pokud inzerujete pod CSS Google, platíte za každý proklik 20% marži Googlu. Když inzerujete pod naší službou CSS Kvinono, tak celá vaše částka jde do aukce. CSS je dostupné v 21 zemích, včetně České republiky, Slovenska, Rakouska a dalších. Díky čemuž můžete oslovit zahraniční trh, a rozšířit své podnikání do více zemí.
TIP: Vyzkoušejte naší službu CSS Kvinono na 1 měsíc zdarma.
Pro většinu e‑shopů je ideální využít více CSS služeb třetích stran, což umožní oslovit největší možný počet zákazníků. Každý CSS partner má odlišnou strategii pro prezentaci produktů. Někteří se specializují na konkrétní produkty namísto celého sortimentu, zatímco jiní manuálně vytvářejí struktury účtů a optimalizují nabídky.
Většina poskytovatelů CSS pracuje na základě nákladů za každý klik (CPC), ke kterým přidávají své poplatky. Například Google Shopping zvýší nabídky o 20 % před vstupem do reklamní aukce. Nicméně optimalizovanou kampaň lze provozovat na základě nákladů za akci (CPA), což znamená, že platíte pouze provizi při uskutečnění prodeje.
Google nabízí CSS program, který má tři úrovně:
- Participant — přístup k základním službám, které umožní rozvoj dovedností v oblasti reklamy na nákupy a podporu klientů.
- Partner = více spolupráce s Google. Pro získání odznaku musí alespoň dva zaměstnanci splnit CSS certifikaci a dále je potřeba více jak 50 aktivních nákupních kampaních.
- Premium Partner – pro jeho získání je potřeba být mezi 25% nejlepšími CSS s největšími zobrazení nákupních reklam.
Google CSS akademie
Google spustil novou vzdělávací akademii, zaměřenou na službu CSS, která je výhradně určená pro evropský trh. Tato akademie poskytuje certifikáty, oborové a technické webináře a semináře. Nabízí čtyři certifikáty, které se specializují na Performace Max kampaně, správu produktového feedu, Omnichannel komunikaci (práci s různými druhy komunikačních kanálů) a certifikaci pro Comparison Shopping Service (CSS).
Pro získání certifikátů je nutné absolvovat výukové moduly, které zahrnují krátké testy a povinné části. K získání certifikace je třeba úspěšně složit závěrečný test s minimální úspěšností 80%. Kromě toho Google poskytuje pokročilé webináře, na nichž odborníci vyučují správu produktového feedu, migraci na Google Analytics 4, ovládání Merchant Centra a mnoho dalších témat.
Akademie účastníkům poskytuje nejen certifikaci, ale i širší znalosti a dovednosti v oblasti online marketingu a prodeje. Momentálně je akademie v anglickém jazyce a je pouze v zemích, ve kterých je CSS služba dostupná.
Pomohl vám článek v rozhodnutí, zda si nějaký z certifikátů uděláte? Nevíte si rady, jaký certifikát si vybrat nebo se jednoduše chcete na cokoliv zeptat? Napište našemu PPC specialistovi Danovi, který vám rád zodpoví veškeré dotazy! :)
Komentáře (0)