Google Tag Manager

V dig­itál­ním mar­ketingu se vše točí kolem dat, díky kterým dokážete vaše online aktiv­i­ty vyhod­no­co­v­at. Data je ale potře­ba nejprve nas­bírat, a to pomocí měřících kódů a událostí. S tím vám v Google Tag Man­ageru pomůžeme — pomůžeme vám jak s nasazením samot­ného nástro­je na vaše stránky, tak i s jed­notlivý­mi měřící­mi kódy a událost­mi, které budete chtít sledovat. Zák­la­dem pro všech­ny níže uve­dené čin­nos­ti jsou datové vrstvy, které musíte mít na webu nasazené. Z nich totiž bereme dynam­ické proměn­né, které do kódů/​​událostí implementujeme.

Co umíme nastavit

v google tag manageru

Měřicí kódy:

  • Google Analytics

    Jelikož jde o nástroj, ve kterém vyhodnocujeme inzerci, potřebujeme znát, kolik návštěv, objednávek i tržeb přišlo z jakých zdrojů. K tomu nám pomáhají kódy měření návštěvnosti a měření konverzí. Pomůžeme vám i s nasazením kódu pro Google Analytics 4.

  • Google Ads a Sklik

    Pokud chceme vidět objednávky s jejich hodnotami přímo v administraci Google Ads (bez importování transakcí z Google Analytics) a Skliku, je potřeba nasadit kód měření konverzí. Pro správné zacílení dynamického remarketingu/​retargetingu nasazujeme i tento kód s potřebnými parametry.

  • Heureka

    Pro optimalizaci inzerce na Heurece implementujeme měření konverzí. Potřebujeme totiž znát nejen útratu na jednotlivých položkách, ale i počet objednávek 

  • Biano a Glami pixel

    Pokud chceme uživatelům přizpůsobit zobrazování produktů na Biano i Glami na základě jejich preferencí (oblíbených obchodů, značek, barev, cen apod.), pomáhá nám k tomu Biano a Glami pixel. 

  • Criteo

    Pokud máte Shoptet a chcete používat Criteo, umíme nasadit kód pro dynamický remarketing i se všemi potřebnými událostmi

Události:

  • Kliknutí

    Zajímá vás, kolik lidí kliklo na banner, další elementy webu, případně chcete sledovat jakákoliv další kliknutí na vašem e‑shopu? Vytvoříme vám v GTM události, které přehledně uvidíte v Google Analytics.

  • Scrollování

    Dřeli jste se s napsáním článku a chcete zjistit, kolik lidí jej přečetlo aspoň do poloviny, nejlépe až do konce? S tím vám pomůžeme.

  • Odeslání formuláře

    Chcete přehledně vidět počet odeslaných formulářů i s rozlišením, o jaké formuláře se jedná? Opět vám v GTM vytvoříme události, které uvidíte v Google Analytics.

    Přihlaste se k odběru novinek