E‑shopaři můžou od tohoto týdne vidět v administraci Heureky výzvu k auditu od BESTETO zdarma. Oč jde? To prozradí náš obchodní ředitel Vláďa Přichystal.
Vláďo, co všechno můžou e‑shopaři od auditu zdarma očekávat?
Zkušený specialista zkontroluje hned několik věcí. Podívá se na nastavení administrace, XML feed, obchodní výsledky a spárovanost. Potom pošle doporučení, co by šlo v inzerci na Heurece zlepšit.
Jaké změny může audit e‑shopům přinést?
Tím, že u většiny e‑shopů dokážeme dosáhnout spárovanosti přes 90 %, zvýší se viditelnost produktů na Heurece. A to může přinést více objednávek.
Jak dlouho trvá, než e‑shopařům přijde audit zpracovaný?
Pošleme ho e‑mailem do týdne od doby, kdy se nám ozvali. Jakmile se zaregistrují přes formulář, tak si vyžádáme přístupy do Heureky, zpracujeme audit a pošleme.
Může si o audit říct jakýkoliv e‑shop?
Ano, stačí, aby měl placenou inzerci na Heurece. Pokud má někdo neplacený režim, tak těm dokážeme pomoct jen velmi málo. V takovém případě se totiž produkty nezařazují do kategorií a jsou pouze ve full textu, někde na konci výsledků až za placenými. Takže audit má význam pro e‑shopy s placenou verzí. Stejně tak se můžou přihlásit i slovenské e‑shopy, i těm audit vypracujeme.
Proč se audit týká zrovna Heureky?
Spolupracujeme s ní už spoustu let a lidé z Heureky se například pravidelně účastní naší Nekonference. Máme několik certifikovaných specialistů a akce je přínosná jak pro Heureku, e‑shopy, tak i pro nás. Jsme rádi, že se na ni upozorňuje v její administraci.
Jak dlouho bude akce trvat?
Podle zájmu, není časově omezená. Největší nápor e‑shopů čekáme na začátku a pak pokračuje asi měsíc.
Dostanou e‑shopaři ještě něco dalšího kromě návrhů, co zlepšit?
Ano, doporučíme jim, které služby od nás by jim pomohly.
Na jaké nejčastější chyby při auditech narážíte?
Hlavně na špatnou spárovanost, protože se ve feedu zasílají chybné kategorie. Název totiž musí mít nějaké povinné části, jako třeba značku a model. Ale spoustě e‑shopů něco chybí. Třeba do názvu produktu zadají modré rifle, ale už tam není značka, velikost a u kosmetiky třeba objem výrobku. Ale to je jen příklad, je to u každého e‑shopu individuální. Řešíme takto desítky až stovky různých problémů.
Chcete získat audit izerce na Heurece zdarma? Stačí vyplnit tento formulář.
Chcete mít přehled o tom, co je v Bestetu nového? Řekněte si o náš newsletter, rádi vám ho pošleme.
Komentáře (0)