Po zavedení povinného zasílání materiálu na GLAMI přichází s podobnou změnou i Heureka. Více informací bude vyžadovat nejen o produktech v kategorii Móda, ale také u Nábytku. Stejně jako GLAMI se i Heureka snaží zákazníkům vyjít vstříc a co nejvíce jim ulehčit hledání vhodného produktu přesně podle jejich požadavků. Díky novým povinným parametrům, které jsou v těchto kategoriích důležité, se tomu opět přibližují.
K povinnému parametru Velikost se tak nově musí u produktů zasílat také parametr Barva a Materiál. To se vztahuje na všechny podkategorie spadající do Módy a Nábytku. Heureka pobízí k uvádění co největšího množství parametrů pro lepší filtrování, každopádně povinné jsou momentálně pouze tři výše zmíněné.
Pokud v těchto kategoriích povinné parametry neuvedete, vaše nové nabídky se nenapárují a v administraci spadnou mezi “Nevyplněné povinné parametry”. Jejich seznam pak naleznete v “Přehledu spárovanosti”. Výhodou je, že pokud už produkty máte napárované, Heureka vám je mezi spárovanými nechá i když u nich povinné parametry neuvádíte. Změněné a nově přidané položky (tedy ty, které budou procházet párovacím procesem) bez parametrů od července spadnou do nespárovaných položek a bude třeba jim parametry doplnit.
Původně měly být nové parametry povinné od začátku května, ale kvůli koronaviru se termín posunul na 1. července. Jelikož se tento termín blíží, rozhodli jsme se pro vás vytvořit základní přehled toho, jak by to mělo vypadat.
Móda
Barva se má uvádět podle toho, jak ji rozlišujete na vašem shopu. Pokud tedy například v e‑shopu uvádíte barvu “Světle modrá”, zasílejte ji v tomto tvaru i do Heureky. Není třeba ji předělávat na “Modrá”.
Materiál by se měl uvádět ve stejném formátu, jako to vyžaduje GLAMI. Je tedy důležité ve feedu uvádět také procentuální podíl jednotlivých materiálů, ze kterých se daný kus oblečení skládá. Ve feedu to pak bude vypadat následovně:
Velikost je třeba zasílat v normě EUR a to jak u oblečení, tak u obuvi:
Při zasílání všech třech povinných parametrů by to tedy u každého produktu mělo ve vašem feedu vypadat například takto:
Kompletní informace o těchto novinkách uvádí na svém webu Heureka.
Nábytek
Na podobném principu fungují povinné parametry také u nábytku. U velikosti je třeba rozlišovat, o jaký typ položek se jedná a co je zde pro zákazníky důležité. Například u postelí to bude pouze samotný rozměr (např. 200 x 140 cm), zatímco u skříně je důležitá výška, šířka i hloubka. Heureka příklady uvádí takto:
Do Barvy se má uvádět ta, která je pro daný produkt převládající. Zároveň je možné do feedu zasílat více parametrů určujících barvu. To platí v případě, pokud chcete zákazníkům dodávat informace o barvách opěrek, nožiček a dalších částí nábytku. Takové parametry byste měli pojmenovat podle toho, o jakou část se jedná. Parametry tedy budou mít název např. “Barva opěrek”, “Barva nožiček”. Další parametr pro barvu je také Dekor. Ten se uvádí v případě, že je daný nábytek v barvě dřeva. U takových položek doplňujeme barvu právě do parametru “Dekor”:
Stejně jako u módy je důležité uvádět parametr Materiál a to včetně procentuálního podílu:
Kompletní info o novinkách u nábytku také najdete na webu Heureky.
Potřebujete s doplňováním povinných parametrů poradit? Neváhejte se na nás obrátit!
Patrick
Komentáře (0)