Novinky z on-line marketingu, tentokráte o Heureka.cz, Microsoftu, Alze či Google AdWords. Přečtěte si, co se děje v on-line marketingové branži.
- Microsoft kupuje LinkedIn. Je to dobře? SocialSharks napsali článek, ve kterém najdete info, jak to vlastně je. ;-)
- Víte jaké jsou trendy v online marketingu? Na blogu Shoptetu najdete 5 nejvýznamnějších.
- Heureka spustila v květnu nové kategorie.
- Připomínám, že Zboží.cz přechází na novou strukturu XML feedu. Od 1. 8. 2016 vypne všechny inzerce e‑shopům, které nepřejdou na novou strukturu. Pokud máte problém s přechodem tak nám napište a my vám rádi pomůžeme.
- Jirka s Lukášem byli ve čtvrtek na #PBS16 a stejně tak jako minulý rok napsal Jirka článek s jeho poznámkami.
- V pátek jel Vladimír na #seorestart a stejně jako Jirka sepsal několik důležitých poznámek.
- Vláďa se v pátek rozjel a napsal další dva navazující články na téma Heureky a Alzy. Článek o tom, jak vytěžit z Heureky maximum, aniž byste zasílali citlivá data a článek o tom, jak šel čas s Alzou a Heurekou.
- Facebookové reklamy mění pravidlo o 20% textu v reklamách. Budou povoleny, ale budou mít menší nebo žádné doručení.
- AdWords prodlužuje délku textu reklam. Sklik se přizpůsobí.
- Jak moc je vaše stránka “mobile friendly”? Google vydal testovací nástroj.
- Vypsali jsme nové termíny na konzultace a školení. Konzultace jsou klasicky zdarma, v Brně i Praze.
15. 06. 2016
Komentáře (0)