Pojďte se zorientovat ve světě zbožáků. Srovnávač Zboží.cz připravil před vrcholem sezony mnoho novinek a Besteto na jejich představení nemohlo chybět. Co chystá jeden z největších českých hráčů? Náš specialista Filip Vašíček pro vás některé z nich vybral.
Zboží.cz: Inzercím budou dominovat slevy a produkty, automaticky vytvořené z nabídek
- Zboží.cz nově zavedlo 4 TOP pozice v biddingu. Super!
- U doporučených nabídek si pohlídejte i nová pravidla, díky kterým se do Doporučených nabídek dostanete. Nevýhodou by mohlo být:
- méně než 5 hodnocení, hodnocení nedosahuje 70 % a více,
- pokud není aktualizována doprava,
- horší dostupnost než zbývající polovina nabídek,
- Došlo také k úpravě cenového rozpětí doporučených nabídek výpočtem pomocí mediánu ceny.
- Skvělá zpráva pro inzerenty je práce se Slevami. Jednak se dá zadat cena před slevou do elementu PRICE_BEFORE_DISCOUNT a nižší cena pak klasicky do elementu PRICE_VAT. Zároveň je ze strany Zbozi.cz automaticky hlídána výše ceny v PRICE_VAT – kdyby se snížila, objeví se hláška “pokles ceny” a bude se zobrazvat zhruba 7 — 14 dní.
- Další novinka je výhodná hlavně pro vendory či e‑shopy, kteří mají výhradní zastoupení značky. Nově si mohou produktové karty upravovat v otevřeném adminu. Což umožní úpravu již u založených produktových karet:
- změna nebo naopak vložení obrázku
- aktualizace a vložení nových parametrů
- změna základního popisku
- Nevynechejte i Diagnostiku, kde se nově zobrazují chybějící a nerozpoznané parametry v elementu PARAM. V kategorii pomohou návštěvníkům Zboží filtrovat jejich hledání.
A na závěr, pokud jste to ještě nezachytili, na Zboží.cz funguje také topování produktových karet pomocí služby PRODUCTADS. Funguje pro 2. a 12. pozici ve výsledku hledání a také v podobných produktech v produktové kartě.
Komentáře (0)