Lokální marketing je téma, o kterém se často mluví, ale zas tolik toho na českém internetu k přečtení není. Proto „neseme“ svou trošku v podobě jednoduchého seznamu základních bodů, které vás (skoro) nic nebudou stát a přinesou vám nové zákazníky. Na propagaci lokálních podniků se v podstatě přeorientovaly i „nové“ Firmy.cz.
Kdo by se měl o lokální marketing zajímat?
Všichni! Všichni ti, co nabízejí místní služby, obchod nebo jen odběrní místo. Díky bodům ze seznamu si můžete pomoci, i když v daném místě nabízíte osobní odběr. Kdo prodává dog frisbee v Moravském Krumlově? Nikdo (asi), ale e‑shop s osobním odběrem najdete.
Na co tedy nezapomenout?
Seznam není úplný, berte jej jako inspiraci ;-)
Seznam.cz
- Moje Firma
- AdWords
- Virtuální prohlídka firmy
- Mikrodata
SEO
- Adresa v patičce
- Mikroformáty
- Stránky poboček a výdejen, pro každé město vlastní stránka
- Ukázky realizací v daném městě
- Odkaz ze stránek obce/městské části – dostat se do seznamu místních podniků, řemeslníků…
- Název obce v (Platí pro jednotlivé stránky ne pro celý web)
- META TITLE
- META Description
- nadpisu a v podnadpisech stránky (h1, h2…)
- URL
- obsahu stránky
- alt a title parametru obrázků/odkazů
Zápisy/Katalogy
- Zivefirmy.cz
- Najisto.cz
- Zlatestranky.cz
- Zápis v oborovém katalogu/asociaci např. https://www.cechkamnaru.cz/
- NejŘemeslníci.cz
- Yelp
- Zomato
- Lokola.cz
Sociální sítě
- Facebook, stránka lokálního podniku https://www.facebook.com/places
- Twitter, používejte hastagy např. https://twitter.com/hashtag/ostrava
- Instagram, prezentace vlastní práce https://www.instagram.com/simaprague/
- 4square
- Flickr
V případě zájmu máme check list lokálního marketingu ke stažení.
12. 11. 2015
Komentáře (0)