Mezi adepty na TOP týdny, z pohledu událostí na české e‑commerce scéně se tento jistě zařadí. Pojďme si proto shrnout, co všechno se poslední dobou událo.
Po 6 letech v Heurece jsem se rozhodl skončit. Byla to parádní jízda se skvělým týmem. Teď je čas udělat krok dál. http://t.co/bmhVP5U6WK
— Tomas Hodbod (@orisek) May 21, 2013
Pomáhám Heureka (cz/sk) budovat interní tým PPC specialistů a hledáme Juniory (http://t.co/nhmZU0uTut) i Seniory (http://t.co/sGxsWbt1JA)
— Robert Štípek (@robertstipek) May 21, 2013
- Tomáš Hodboď končí na postu ředitele Heureky. Tomáš patřil mezi členy týmu, který z Heureky udělal klíčového hráče české e‑commerce. Tomáš odchází 6 let od vzniku Heureky a asi měsíc od fůze Miton Media s dalšími členy skupiny Allegro. Přečtěte si Tomášovo ohlédnutí za prací v Heurece.
- Heureka sestavuje vlastní tým specialistů PPC reklamy. Mezi českými zadavateli PPC reklamy si dovolujeme Heureku zařadit mezi TOP inzerenty, jehož inzeráty konkurují většině tuzemských e‑shopů.
- Centrum Holdings i Seznam.cz ohlásili další vlnu obchodní ofenzivy na drobné podnikatele.
- Diskutuje se o Yahoo a jeho akvizici Thumblr.com v objemu cca 1 mld. USD.
- Google představil microformát pro přiřazení loga firmy ke stránce.
- Zboží.cz spustilo televizní reklamu.
- My, z Besteta, jsme uveřejnili desatero Twitteru, co připravujeme na brněnský Barcamp, popsali zkušenost s Info-“město”.xx a spustili seriál o marketingových pojmech. První byl cloaking.
24. 05. 2013
Komentáře (0)