Co se v marketingu stalo za minulý týden až do dneška?
- Dnes pořádáme historicky první BESTETO klub pro e‑shopaře. Pokud byste se na něj chtěli jako e‑shopaři v budoucnu přihlásit, napište mi mail na nikola.jakubova@besteto.cz.
- Data z Google obrázků se nově zobrazují ve statistikách Google Analytics. Více o tom ví Lukáš z Mergada.
- Jak jsme na tom jako Češi s čokoládami? Co nám chutná? Mrkněte na info od Seznamu, které připravil ke 13. září, tedy k Mezinárodnímu dni čokolády.
- Postřehy ze Shopcampu si můžete doplnit i v článku od Shoptetu.
- Své zákazníky můžete dobře poznat třeba tak, že strávíte nějaký čas na zákaznické podpoře nebo vsadit na dotazník. Tyto i další postupy doporučuje Forbes.
- O expanzi Alzy do zahraničí najdete rozhovor na serveru MladýPodnikatel.cz.
- Už jste slyšeli o Art Selfie od Googlu? Tato appka srovná váš obličej s uměleckým dílem, které je vám podobné (nebo alespoň by mělo být). Docela zajímavý způsob, jak přivést lidi k umění a třeba i najít své předky — jedna Američanka takto našla svoji prababičku.
- Instagram se chystá zabrousit do světa e‑commerce ještě o něco víc. Připravuje novou nákupní aplikaci, ze které půjde rovnou objednat vyhlídnuté zboží.
Interní BESTETO novinka: Navštívili jsme Shopcamp! A nejen to, dokonce jsme tam měli stánek. Přečtěte si report včetně postřehů z přednášek. A přikládáme jednu fotku z této fajn akce, kde jsme kromě konzultací s e‑shopaři zvládli i relax na lehátkách. Pohoda u oběda musí být.
Mějte se hezky a na další marketingové novinky se těšte za 3 týdny. Zvedám totiž křídla a odlítám si užívat měsíc na prosluněnou Sardinii. Tak uvidíme, jaké novinky v marketingu se za tuto dobu stanou. Dám vám o nich vědět.
18. 09. 2018
Komentáře (0)