Minulý týden byl za nás dost nabušený — jeli jsme na Reshoper a do toho jsme vymýšleli další akce. Plno novinek se událo i v marketingu. Jaké jsou ty nej?
- Příští týden se těšíme na PPC na stojáka s Michalem Krutišem o řízení marketingových projektů. Máme už plno, ale můžete zkusit štěstí a přihlásit se jako náhradník.
- Albert se prý snaží učit myslet zákazníky ekologicky. Na zboží, které brzy projde, lepí nálepky s výzvou “pomozte nám neplýtvat”.
- Být ekologičtější se snaží i větší firmy — třeba Pepsi nebo Nestlé. Testují obaly, které by mohli opakovaně plnit a využívat znovu.
- V Česku začíná vůbec první e‑shop, na kterém si lidé můžou objednat ojetá auta.
- Zoot se topí v problémech a dluží skoro půl miliardy korun. Požádal o ochranu před věřiteli (něco mi říká, že heslo “Doprava zdarma napořád” už neplatí…).
- Alza za minulý rok zase o něco vyrostla. Polepšila si o 20 % a dosáhla tak na obrat 25 miliard korun.
- Sociální síť Google+ se pomalu chystá k zániku. Mailem o tom informovala své uživatele. Definitivně se s internetovým světem rozloučí 2. dubna 2019.
- Newsfeed radí, proč se vyplatí založit si vlastní skupinu na Facebooku, pokud podnikáte. My o tom už také psali, náš článek najdete tady.
- Objevili jsme, že dTest má databázi e‑shopů. Zjistíte, zda shop běží na HTTPS, kdo je držitelem domény nebo jestli na obchod existují nějaké stížnosti.
A interní novinka z BESTETO týmu: Máme za sebou veletrh Reshoper. Hodnotíme ho jako super vydařenou akci. Jak jsme se měli? Mrkněte sem.
Přejeme pohodový týden.
Nikča
04. 02. 2019
Komentáře (0)