- Sepsali jsme pro vás článek z posledního BESTETO klubu — o tom, co je potřeba vědět, pokud inzerujete na zbožácích jako Favi, Glami a Biano.
- Další novinka v doručování zásilek z e‑shopů — přímo do kufru vaší Škodovky. Škodovka chce spolupracovat s Alzou a Rohlíkem.
- WhatsApp chce bojovat s fake news. V této aplikaci přibude možnost, ve které si uživatelé budou moct ověřit, jestli je zaslaný obrázek původní nebo fotomontáž.
- dTest upozorňuje, že Alza není jediným obchodem, který přihazuje do košíku nakupujícím produkty, o kterých nemají ponětí. Podobně to dělá i Notino nebo Vivantis.
- Ať už produkty do košíku přihazuje nebo ne, Notinu to na popularitě neubralo — už potřetí za sebou vyhrálo v soutěži ShopRoku 2018 o nejkvalitnější e‑shop.
- Přečtěte si rozhovor s Petrem Borošem z Retina o tom, jak se vyvíjí česká e‑commerce a proč nedokážou dělat velké e‑shopy tak dobrý zákaznický servis jako ty malé.
- Spotify podalo stížnost Evropské komisi na Apple. Říká, že v App Storu znevýhodňuje aplikace, které jsou od konkurence.
To by bylo za minulý týden vše. Vlastně ne tak úplně. Máme pro vás pozvánku na příští BESTETO klub (28. března), kde si budeme vykládat o sociálních sítích pro e‑shopaře. Takže pokud máte e‑shop, dojděte. Slibujeme, že se u nás nudit nebudete :)
18. 03. 2019
Komentáře (0)