Z marketingu ve světě a u nás
- Znáte e‑shopovou platformu UPgates? Loni utržila skoro 6 milionů korun a chystá se růst dál. Využívají ji hlavně malé a střední e‑shopy.
- Instagram plánuje přidat nové nálepky do stories. Třeba “join chat”, kdy se uživatelé připojí do společného chatu.
- Facebook chystá velké novinky. Modrou mění za bílou a chce ještě víc upřednostňovat skupiny a události před reklamami. Za sebe musím říct, že redesign se povedl, nová verze se mi na mobilu už zobrazuje a vypadá mnohem lépe než ta předchozí.
- RegioJetu se daří. Za loňský rok měl zisk 102 milionů korun a roste dál. Významně si tak polepšil oproti roku 2017, kdy byl ztrátový.
- Heureka na svém blogu informuje o nových kategoriích spuštěných za duben a o plánech, které chystá na květen.
- V Česku vznikl projekt Carvago — online tržiště aut. Získal desítky milionů korun na rozjezd.
- O chystaných změnách na Favi informuje Mergado. Mrkněte se.
- Pokud využíváte fotobanky, přijde vám vhod vyhledávač obrázků zdarma CC Search. Ten zatím prohledává 19 zdrojů.
- Shoptet píše o novinkách za duben. Pokud jste Shoptet partner, hodit se vám bude, když získáte hodnocení klientů přímo na stránkách Shoptetu.
Jedna foto novinka z BESTETO — pořád něco slavíme. Naposled jsme gratulovali našemu PPC majstrovi Lukášovi. Všechno nej, Lukes!
Novinky z BESTETO lajf
- V BESTETO nám už nějakou dobu leží v hlavě nápad, že začneme dělat podcasty. Nějak se k tomu ale pořád nemůžeme dokopat (nebo spíš já…). Po přečtení článku od Queens do toho možná přece jen šlápnem — ukázka jejich podcastu tady. Netušíme, zda to bude fungovat tak dobře, jako jim, ale za pokus to stojí. Doporučuji si tento článek přečíst a třeba zjistíte, že i pro vás by takové podcasty byly super věc.
- Na čem teď makáme? Kromě prací pro klienty žijeme přípravami na Nekonferenci. Tento týden plánujeme natočit video o tom, proč stojí za to na Nekonferenci dorazit, abychom přesvědčili i ty poslední z vás, kteří nad účastí váhají. Jinak kažodenní novinky z našeho BESTeto lajf vám neutečou, pokud sledujete náš Instagram (@besteto_marketing).
Mějte fajn týden.
Za BESTETO
Nikča
07. 05. 2019
Komentáře (2)
Ad RegiojJet — zisk je jen nominální číslo na papíře. Podstatné je cash flow — kolik je fakticky peněz na účtech, resp. zda přibývají či ubývají a o kolik. Navíc v “populárně” ekonomické články (podobné tomu, na který odkazuješ) stojí často na tiskových zprávách či podobných dokumentech, jejichž cílem není zrovna podrobná hospodářská analýza, která ve čtenáři zachová obraz odpovídající skutečnosti :-)
Za mne báječná případovka “tržní” (slovo tržní v uvozovkách, do dopravy těžce zasahuje stát) ekonomiky — aktuální střet RegioJetu s Fluxbusem. Na laskavém čtenáři ponechám, komu bude fandit. Rozhodně to je a bude napínavé. A, pro nás kapitány firem, velmi poučné. Jen škoda, že už nyní nemohu nahlédnout do budoucnosti, jak tento střet dopadne. To abych věděl, na co z konání těchto rivalů, si dát zrovna víc pozor :-)
Michale, to je samozřejmě též varianta, že se pošle tiskovka a ať si z toho každý vycucne, co uzná za vhodné. Za mě je to zajímavé z toho důvodu, že v roce 2017 žádné podobné zprávy o zisku RJ nevyšly, ba naopak. Ale samozřejmě do přesných čísel vidí málokdo :)
K Flixbusu — to máš pravdu, zajímavé to bude. Za mě je jen velká nevýhoda Flixbusu ta, že komfort se nedá s RegioJetem srovnat. Samozřejmě pokud se bavíme o cenách, tak Flixbus jde očividně cestou “pojďme ceny stlačit ještě níž, to pude, to pude!”, takže střet to bude určitě zajímavý! :) Uvidíme, kdo koho vytlačí. Anebo budou oba přepravci fungovat zároveň. To by taky šlo, no ne? :)