Minulý týden sice byly dva dny volna a spousta z nás vyrazilo na dovolenou. Novinkám ve světě a u nás to ale nezabránilo v tom, aby se prostě děly. Takže co nového v marketingu?
- Máme pro vás rozhovory z Nekonference se dvěma spíkry: Jirkou Guňkou z Bidding Foxu a Milanem Šmídem ze Zboží.cz.
- Mergado natočilo rozhovor s naším marketingovým konzultantem Martinem o tom, co všechno uvidíte ve výsledcích vyhledávání na Googlu a Seznamu.
- Mrkněte, na jakých nových kategoriích zapracovalo Zboží.cz za minulý měsíc.
- Shoptet přišel s několika novinkami a změnami, třeba s automatickými platbami z karty.
- Jaké to je spolupracovat s influencery? Na kolik to vyjde? Na co se připravit? Tyinternety si o tom povykládali se zakladatelem Lafluence Peterem Vargou.
- No jo, Markovi Zuckerbergovi je hej. Oficiálně je třetím nejbohatším člověkem na zemi. Facebook holt ví, jak vydělávat.
- Twitter vyhlásil válku fake news. Za poslední dva měsíce zrušil víc než 70 milionů falešných účtů.
- V Lidlu a Kauflandu odzvoní do příštího roku plastům na jedno použití. Takže už žádná zbytečná brčka nebo kelímky. #jestezetak
- Notino chce získat 20% podíl v Zásilkovně. Tento krok teď prověřuje úřad.
BESTETO interní novinky: Dnešní poradu nám po dnech volna zpříjemnil náš výrobní ředitel Vláďa. Ze své italské dovolené přivezl zázvorovou limonádu a nějaké dobroty k tomu. Mňam!
09. 07. 2018
Komentáře (0)