Co nového ve světě marketingu za minulý týden? Zjistěte to právě teď.
- Zpracovali jsme další video přednášku z Nekonference, na řadu přišel Pavel Rusinský z Mergada a jeho povídání o feedech.
- Mergado napsalo o tom, jak dostat data z Skliku do Google data Studia.
- O nekalých praktikých v reklamě, které se e‑shopařům nemusí vyplatit, se dočtete na blogu Shoptetu.
- Poslechněte si povídání na MladýPodnikatel.cz o tom, jak souvisí cookies s GDPR a jak to vlastně všechno na webu nastavit.
- Rekola se vrhají na půjčování skateboardů, prozatím v Praze.
- “No meat for you.” To teď uslyší zaměstnanci coworkingového startupu WeWork, který se rozhodl, že přestane lidem ve firmě nabízet maso. Chce tak ulehčit životnímu prostředí.
- Prý zmrazují přírodu do nanuků, které vyrábí výhradně z čerstvých surovin. V Praze si od nich můžete koupit třeba ten, který chutná po rebarboře nebo indickém koření.
- Facebook testuje sdílení obrázkových příspěvků na Instagram. Slibuje si od toho, že uživatelé ušetří čas.
- Co kdyby se na vašem e‑shopu měnily ceny produktů podle toho, jaké je zrovna počasí? Nebo podle chuti zákazníků? Tento trend právě míří do Česka.
Interní BESTETO novinka: v pátek náš výrobní tým absolvoval povídání o tom, jak (ne)psat články na firemní blog. Někteří tu vypadají docela otráveně, ale nenechte se zmást, to oni jen tak šaškují, když je někdo fotí. Jako vždy. Jinak je to prý i docela zajímalo.
A to by bylo z novinek za minulý týden vše. Mějte se krásně.
Chcete mít přehled o tom, co je v BESTETO nového? Řekněte si o náš newsletter, rádi vám ho pošleme.
16. 07. 2018
Komentáře (0)