Panasonic přichází s futuristickými vychytávkami, třeba s čelenkou, co podpoří růst vlasů a z reklam ve stories se lidé prokliknou přímo do Messengeru firmy. Další várka marketingových novinek je tady.
Z marketingu ve světě a u nás
- Že nevíte, co všechno si pohlídat při spolupráci s influencery z hlediska práva? Stáhněte si zdarma e‑book advokátní kanceláře elegal.
- Rohlik.cz se nadále rozrůstá, tentokrát kupuje část skupiny Sklizeno.
- Udělejte si malou exkurzi do budoucnosti a podívejte se na futuristické výrobky do domácnosti od firmy Panasonic. Ta představila třeba čelenku, která podpoří zdravý růst vlasů. Anebo smoothier maker, který řekne, jaké složení by vaše snídaně měla mít.
- Netflix by měl každým dnem rozšířit svou nabídku o více českých filmů/seriálů a celkově přepnout své rozhraní do češtiny.
- Mergado natočilo rozhovor s organizátorem Shopcampu Matějem Kapošváry a Jakubem Smolíkem. Poslechněte si, co obnáší organizace a na co se těšit v příštích ročnících.
- Instagram testuje novou funkci — ve stories může firma pomocí nálepky upozornit na nové zboží v prodeji. Zatím ale nikdo neví, kdy bude tato novinka dostupná v Česku.
- Facebook zavádí novinku v reklamách na stories (Facebooku, Messengeru, Instagramu) — lidé se budou moct prokliknout přímo do Messengeru, což jim umožní rovnou začít s firmou komunikovat.
- Podívejte se na statistiky, jak často Češi nakupují online, jaké zboží nejraději nakupují a jaké volí přepravce.
- E‑shop s módou About You je v České republice už rok. Ačkoli jeho nástup nebyl zrovna ideální, vypadá to, že se mu podařilo najít své příznivce. Za dobu svého působení vyřídil už přes milion objednávek.
Novinky z BESTETO lajf
- Stavte se k nám příští čtvrtek 24. října. Pořádáme další BESTETO klub, tentokrát se pobavíme o chatbotech. Zjistíte třeba, jak si takového chatbota vytvořit, co umí a na co si dát pozor.
- Nový díl k podcastu Oranžáda je na světě. Na kus řeči se za námi stavil Honza Mayer ze společnosti Dataweps. Povídali jsme si o cenotvorbě — proč je pro e‑shopy důležitá strategie, v čem se často dělá chyba, anebo jestli Češi pořád slyší na slevy.
- Minulý týden byl nabitý. Obsahový tým si vyrazil na dva dny do Prahy. Ve čtvrtek si zašel na CopyCamp (těšte se na report a podcasty). V pátek jsme též nelenili a natočili hned dva podcasty — s naším klientem Gardners a taky se Shoptetem. Naše povídání brzy vypustíme do světa.
Dnes pro vás máme taky něco pro pobavení — aneb jak to může dopadnout, když je reklama opravdu skvělá a vtipná. Bavíte se u ní tak, že si ji rádi pustíte ještě několikrát.
Mějte se blaze a přeji pohodový týden.
Nikča
14. 10. 2019
Komentáře (0)