Z marketingu u nás a ve světě
- Lámete si hlavu nad tím, kdy je nejlepší doba pro zvěřejnění příspěvku ve skupině? Facebook zavádí novinku, díky které uvidíte, kolik členů skupiny bylo aktivních v době, kdy jste zveřejnili příspěvek. Analytiku pro skupiny zatím testuje na malém vzorku skupin, pro všechny by měly být dostupné za pár měsíců.
- Facebook nově umožňuje zpoplatnit živé vysílání bez nároku na podíl z tržeb. Organizátor dostane 100 % vybraných peněz. Funkce je dostupná už i v Česku, stačí splňovat podmínky.
- Facebook do třetice — pokud nepatříte mezi příznivce nového vzhledu, asi vás nepotěšíme. Od září se už nebude možné přepínat na starý vzhled.
- Majitelé e‑shopů, kteří přemýšlí o proniknutí na polský trh, by se měli seznámit s platformou Allgero. U našich sousedů nemá konkurenci a účet na Allegru si může založi každý — stačí vědět, jak na to.
- Legendární slogan KFC musí zmizet. Zjistěte proč.
- TikTok se snaží vyhnout zákazu v USA, proto jedná o odkupu americké části s Microsoftem a zájem nedávno projevila také společnost Oracle, nebo Twitter a podle posledních zpráv i Walmart. Aby toho nebylo málo, po zkušebce to vzdal CEO TikToku a balí si kufry.
- Co Čech, to muzikant. E‑shopy, jako jsou Kytary.cz nebo Furch Guitars, mají rekordní tržby.
- Začínající podcasty to mají čím dál tím těžší. Už i v Česku začíná být podcastová scéna přeplněná a na vrchol žebříčku se dostanou spíše velcí hráči.
- Marketing Miner zveřejnil výsledky průzkumu na téma linkbuildingu. Dozvíte se v něm, jaké techniky linkbuildingu a nástroje SEO specialisté využívají a jaké procento času této aktivitě věnují u svých klientů.
- Získat nové registrace do newsletteru nemusí být taková dřina, když si pohrajete s přihlašovacím oknem. Případovka z blogu Ondřeje Ilinčeva vám ukáže ten správný směr.
Ze života BESTETO
- Srpen byl v BESTETO plný příjemných setkání (zastavila se na kafe návštěva z Skliku), dobrého jídla (udělali jsme si společnou snídani) a oslav narozenin (kluci jsou zase o rok úžasnější).
- Loni v srpnu jsme vymýšleli název a logo pro nás nový podcast Oranžáda. Teď už má za sebou první rok a nahrávání rozhovorů nás baví ještě víc, než na začátku. V nejnovější epizodě Filip představuje novinku, kterou testuje pro snížení nákladovosti na zbožácích. Aby vám žádný díl neutekl, nechejte si jednou za měsíc nový díl poslat do schránky.
- Na blogu najdete nový článek o real-time marketingu. Najdete v něm inspiraci z profilu IKEA a také některé zahraniční příklady.
Přejeme vám pohodový týden.
Komentáře (0)