Léto se nám pomalu ale jistě blíží do finále. Jaké marketingové novinky přinesl nejspíš poslední opravdu horký týden? Mrkněte se.
- Na BESTETO blogu nám vyšel druhý článek o expanzi do Polska od Adama. Tentokrát se zaměřil na dopravu a platební systémy.
- Heureka změnila ceny prokliků. O kolik se ceny pohnuly, co zdražilo a co naopak zlevnillo? Mrkněte na naše výpočty.
- Češti utratili za první půl rok v e‑shopech přes 50 miliard korun. To je o 11 % víc než loni. Vývoj prý zbrzdilo počasí, ve vedrech lidé tolik nenakupují.
- Poplatkům za platební brány se mrkly na zoubek Tyinternety.cz. Zjistěte, na co přišly a kam mizí vaše peníze.
- Zboží.cz vydalo další díl ze série, jak s tímto zbožákem pracovat. Na řadu přišlo názvosloví položek.
- Na blogu Shoptetu si vzali do parády zákaznickou péči. Přečtěte si nejčastější chyby, kterých se e‑shopaři dopouští.
- Zobrazení Stories podle lokality. To teď testuje Instagram. Slibuje si od toho, že uživatelé budou mít větší kontrolu nad tím, kdo sleduje jejich obsah.
- Kdo říká, že nemůžete mít vlastní módní kolekci, i když jste fastfood? KFC v Austrálii si o tom myslí své, a tak přišlo s vlastními doplňky. Třeba s originální pokrývkou hlavy — (nejspíš vlněným) kyblíkem kuřat.
- Dámejídlo.cz bude mít další konkurenci, alespoň v pražské metropoli. S rozvozem jídla začíná Uber.
BESTETO interní novinka: Někdy je prostě potřeba hodit tlapky nahoru a dát si oraz. Aneb psí návštěvy jsou u nás vždycky vítány.
Mějte se krásně a užívejte zbytek léta plnými doušky, inspirovat se můžete u Žofky (to je ta naše psí modelka na fotce).
27. 08. 2018
Komentáře (0)